Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 30 augusti 2011

Jag slutar!!

I lördags morse passade jag och P på att kramas en stund när Liten sprang upp för att hämta sina pippi figurer - hon ligger alltid och sover mellan oss. När hon kommer in i sovrummet igen stannar hon tvärt upp och utbryter upprört:
-Men vart ska jag sova någonstans då?!
-Lägg dig bredvid pappa då säger vi sömnigt.
-NÄÄ! Jag får inte plats där! Hon ställer sig med armarna i kors och tittar argt på oss.
- Jo, kom nu älskling...
- Nä! Jag ska SLUTA sova i er säng! Säger hon och går argt i väg till sitt rum.
Vi kunde inte låta bli att skratta när vi hörde henne muttra om att hon minsann inte fick plats i vår säng, men efter en stund när vi ropat på henne och lovat henne en plats mellan oss igen kom in, la sig i mitten och sa nöjt:
- Oh så mysigt!

Haha så underbart<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar