Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

söndag 24 juli 2011

where did you go?


P & jag satt & tittade igenom alla bilder vi tagit på magen, de allra bilderna tog vi på magen i vecka 6! Det är fantastiskt hur stor magen blivit, jag har svårt att förstå att jag någonsin varit så smal, nu känns det som att jag alltid burit omkring på magen! Sist jag såg mina tår var i vecka 11, sedan dess har jag fått böja mig fram för att se dem. Det ser märkligt ut när man går och bara ser spetsen på skorna kika fram under magen!

vecka 11 vecka 13


vecka 35


Bebisen ligger & har det bra men trångt i magen! H*n hickar varje dag & hela magen hoppar, tillslut blir h*n irritrad & börjar knuffa runt där inne & trycka ut vassa hälar precis under revbenen, aj! Alldeles nyss låg P med kinden mot magen & pratade med bebben, "pappa älskar dig" & till svar fick han en rumpa i ansiktet & fötter som tryckte ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar