Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

onsdag 20 juli 2011

Älskade bonusdotter!

Att vara förälder är det absolut bästa jag upplevt i mitt liv, att bli bonusmamma är en gåva, jag har aldrig upplevt det som begränsande utan alltid som berikande.

Liten & jag fann varandra fort, jag behöver ingen titel som biologisk mamma för att känna mig betydelsefull eller älskad av henne. Vår relation, vår kärlek är mer än nog. Det finns ingenting vi måste bevisa, hennes ord "Jag älskar dig mamma umpe" är det finaste att höra! Hon är vår familj och snart kommer hennes efterlängtade lillasyskon till världen och gör oss till fyra.

P du har givit mig det finaste som finns, två små barn vars händer vi ska hålla, vars livsväg vi ska följa. Tänk att det fanns lycka som denna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar